Tällä sivulla on Ilkan kilpailuhistoria vuodesta 1976 tähän vuoteen saakka.

On this page is Ilkka's competition history from year 1976 until this year.

På den här sidan är Ilkkas tävling historia från året 1976 till i år.

Vuosi
Year
Året
Kilpailu
Competition
Tävlingen
Selite
Legend
Förklaring
2017HRT Renko Ralli 21.1.2017
Kausi avattiin rallin merkeissä. Rengon maisemissa ajetti neljän erikoiskokeen nuottisarjan kisa. Aikataulu oli todella kireä. Aamulla nuotille, sitten katsastus ja siitä suoraan kisaan.
Pari kertaa oli liki, mutta niitä ei lasketa, kertoi Ilkka kisan jälkeen. Kaikki meni suhteellisen hyvin ja maaliin päästiin. Tuloksena oli luokka voitto, raportoi Ilkka.
Seuraavaksi on tarkoitus lähteä Savonlinnaan HRT ralliin.

Ilkka opened this season in Renko in HRT Rally. Couple times we were near to drive out,. All went relativly well and we won our class, Ilkka reported after conpetition.

Första tävlingen in sesången var HRT Renko rally. Et par gånger det var närä go ut. Vi vonnclassen.

HRT Seurahuone Ralli, Savonlinna 11.2.2017
Kauden toinen Historic Trophyn osakisa.
Kisa meni ilman murheita. Ainoa ongelma oli se, että auto haki ja nuljusi. Sekin ongelma ratkesi tallilla kisan jälkeen. Edessä oli erilaiset vanteet, takana oli pinemmällä ET:llä kuin edessä joten takapää oli liian kapea verrattuna etupäähään. Seuraavaan kisaan pannaan pyörät päinvastoin.
Lopulta Ilkka oli toinen luokassa Roihan jälkeen. Taas kertyi mukavasti nuottisarjan pisteitä.


HRT Porvoon Autopalvelu Hankiralli 4.3.2017
Nuotitukseessa tiet oli paikkapaikoin pehmeitä. Varmaankin pikkupakkanen yöllä muutti kelin ja EK:t oli suhteellisen hyvässä kunnossa.
Nyt alkoi jo pari viimeistä pätkää kulkea. Harmi vaan, että talvikausi päättyy, olisihan noita ajanut, totesi Ilkka kilpailun jälkeen.
Nyt on siinä mielessä hyvä mieli kun viime kesänä ennen Lahti Historicia Weka sai auton toimimaan. Nyt on päästy kaikki ajetut kisat maaliin ilman murheita.
Talvi kausi on nyt takana ja suraavaksi ajatuksena on ajaa Raaseporin Futuret assulla ja sen jälkeen Teijo Talot ralli Perniössä 13.5.2017. Sitä ennen autoon tehdään isompi huolto ja vaihdetaan joitakin osia.
Ai niin sijoitus oli luokan kakkostila Peltosen Esan takana.
HRT nuottisarjass Ilkan sijoitus on talven kolmen kisan jäälkeen kolmas neljä pinnaa Petteri Koskenalan takana. Toisena saarjassa on Vesa Rissanen.

2016HRT Seinäjoki ralli
Kisakausi 2016 aloiettiin Pohjanmaa rallilla Seinäjoella. Kyseessä oli Historic Trophy osakilpailu.
Tällä kertaa Ilkan kyytiin istahti Kalevi "Kalla" Lonka.
Perjantaina laitettiin kisa paperille ja illalla söimme koko tiimi hyvän aterian ja sitten keskittymään kilpailuun. Lauantai aamu valkeni pilvisenä ja tuhjuisena. Se ei tahtia haitannut kun kisa alkoi. Ensimmäisen ajetus EK:n jälkeen Ilkka valitti ettei oikein luota nuottiin ja sen takia pumppailee. Seuraavat kaksi erikoiskoetta meni jo paremmin. Pitkällä huoltoatauolla muutama tarkastus autoon ja lisävalot kiinni. Seuraavalle pätkälle ei enää päästy koska autoon tuli mystinen käynti häiriö. Siinä ole ansimmäinen kisa Favoritilla historicissa.

Fixus Rallisprint, Vihti
Kausi jatkui rallisprintin merkeissä Vihdissä Fixus rallisprintissä
Koska nyt ajettiin hisse luokassa, tuli eteen myös ajo asfaltilla kuviorenkaalla. Tähän tarkoitukseen oli hankittu kuusi kappaletta Toyon R888R renkaita. Ne osoittautuivat ainakin märälle kelillä hyväksi valinnaksi.
Ensimmäisen vedon jälkeen Ilkka oli jäänyt Tarvaisen Mitsu Galantille 7 sekuntia ja Micke Flemmingin Beetulle 5 sekuntia. Lopputuloksissa Ilkka oli luokan kolmas.

Fenno sprint, Parkano
Kausi jatkui seuraavaksi Parkanossa Fenno rallisprintissä. Nyt Ilkka pääsi ajamaan kuivalla ja renkaat olivat edelleen hyvät ajaa ja pitoa riitti.
Tuloksena kurvailusta oli luokkavoitto.

EM Lahti Historic rally
Jo pari kautta mielessä poltellut Lahti Historic Rally oli seuraava koitos. Jonkin verran ennen kisaa jouduttiin autoa huoltamaan ja vaihtamaan istuimet ja turvavyöt. Niiden kansainvälinen luokitus oli vanhentunut.
Huollossa oli Skoda virtuoosi Jokke Huilla mukana ja hän sääti Skodaa vielä ennen kisaa. Hänellä oli KP kaverina mutta Allekirjoittanut jäi kotiin. Astma kaatoi miehen lepoon.
Perjantain lenkki meni totutellessa koska edellisestä kunnon sorakisasta oli paljon aikaa. Lauantaina vauhti kasvoi kun ajo alkoi sujua. Tuloksena oli luokkavoitto.
Auto toimi nyt hienosti, sanoi Ilkka kisan jälkeen. Enemmän pitäisi pystyä ajamaan, mutta yrittäjän elämä on ainakin minun alalla viikon loppuihinkin painottuvaa, kommentoi Ilkka.
 
Seuraava kisa on oman seuran kisa Nurmijärvellä. Taas ajetaan pikipinnalla, totesi Ilkka.

EAH Rallisprint, Nurmijärvi
Hieno kisa, sai ajaa kolme kierrosta kun lähtijöitä oli niin vähän, sanoi Ilkka kisan jälkeen.
Kolme ehjää kierrosta ja joka kerta aika parani, hän myös totesi.
Tuloksena oli luokan kolmas sija eikä ero nopeinpaan hisse autoonkaan ollut paha.


Season 2016 started in Seinäjoki in Pohjanmaa historic rally.
In this competition was Kalevi Lonka as go driver.
After three stages competition was over. Mysitical failure in electrics.

Första tävlingen i året var Pohjanmaa Rallu in Seinäjoki. IDet var första tävlingen in historic classes. Tree sträckor Det avbrytnig.

Next competition was Fixy Rallysprint in Vihti. We have new tyres for asphalt, Toyo R888R. The weather was terrible, ice cold rain,  Allthough Ilkka was in good shape. In results Ilkka was  third in class.

Följande tävlingen  var in Vihti Fixus Rallysprint. Ilkka var tredje i klaas results.

Fenno Rallysprint was Ilkkas following compatition and on asphalt. Ilkka won his klass.

Fenno Rallysprint var följande tävlingen. Ilkka var fösta i klassen.

Lahti EM Historic Rally was following competition. All went okay. Car was good and race was fine. In class Ilkka was first. Kalevi Lonka was as co driver.

Följande tävlingen var Lahti Historic rally med Kalevi Lonka. Allt var bra och Ilkka ja Kalle var första iklassen.
Lahti historic kuvia

2016 EAH Kuvat
2015

Kesäkausi alkoi Lähitapiola SM-rallisprintissä Nurmijärvellä toukokuussa. Siellä oltiin etuautotehtävissä ja kyljissä oli numerot 000. 
Kaikki meni hyvin ja kilpailun johto oli tyytyväisiä saamaansa palautteeseen.

 Seuraavaksi mentiin soralle ja rallin tiimellykseen Orimattilaan. 
Ensimmäinen EK meni miten meni, auto ei oikein pelittänyt toivotulla tavalla. Kisa päättyi EK kakkosen lähtöön, moottori sammui ja vasta maanittelujen jälkeen se heräsi uudelleen eloon.

 Teimme mekaanikkojen kanssa päätöksen, että nyt kyllä tarkastetaan polttoainepuoli perusteellisesti. Ja niin myös tehtiin. huoltotöiden jälkeen aluksi kaikki näytti olevan kunnossa, mutta eipäs vaan ollutkaan. Vielä vaihdettiin polttoainepumppu toisen tyyppiseen ja nyt alkoi tapahtua, testiajossa auto kulki todella hienosti.

 Muuramessa Riihivuori Sprint oli sopiva testi. Rata oli tiukkaa vetoa ylämäkeen mutta se ei haitannut, auto toimi kuin se kuuluisa junan vessa. 
Annoimme tasoitusta melkoisesti kun kyydissä oli Arto Arola. 
Tärkein oli kuitenkin saavutettu, kaksi ehjää lähtöä ja suhteellisen mukavissa tunnelmissa.

First combetition was in May in Nurmijärvi as three zero car. Skoda was in fine condition. Combetition was on tarmac and so we used slicks tires. 
Chef of competiton was very pleased.

 Next competition was Orimattila Rally on gravel wit Arto Arola. On first stage car was not so fast as should be. Before next stage engine died. After long time engine started again but competioion was over.

 Now it was time to do something. We cleaned fuel tank and all fuel lines. Now all was okay, so we thought. Same failure again. Mechanic changed fuel pump to other type. 
Now all was in condition. Ilkka and mechanic Veikko drove many kilometers test and car was in very fine.

 Following competitiion was in Riihivuori, Muurame naer by Jyväskylä. Stage was gravel and uphill. We can use co-driver also in rallysprints and so Arto was as co-driver. Two times uphill and Skoda was in fine condition. 
This maybe was the end of season.

Sommarsäsongen började in Tapiola SM-Championship rallysprint i Nurmijärvi i maj. På sidor var nummer 000.  
Ilkka var officiel. Allt gick bra och ävlingsledare var nöjd med feedback.

 Därefter gick vi till grus och Orimattila rally. Den första EK inte går bra, i bilen var nånting fel önskas.  
Tävlingen avslutades med EK nummer två att gå, dog motorn inte startade. Efter några minuuter kom motoren till liv igen.
Ilkka måste avbryta tävlingen.

 Vi tog ett beslut som nu ja jag kollade bränslesidan noggrant med mekaniken. Och så togs också .
Efter underhållsarbeten på första allt verkade vara okej , men låt oss inte, men var inte. Fortfarande handlas på bränslepumpen av den andra typen , och nu började ske , provkör med bilen gick riktigt bra .

Följande tävlingen var Riihivuori Rallysprint i Muurame närä Jyväskylä. Arto Arola var med som co-driver.

Vägen var alla uppförsbacke. Skoda var nu i riktigt bra form. Två start och Ilkka var nöjd.

Kuvia kaudesta
Pääsimme viimeinkin näin syksyllä kokeilemaan rallin ajamista Alfa Romeolla. Työkiireet ovat pitäneet koko kesän poissa rallipoluilta. Kilpailuksi valittiin nuotitettava SM Pirelli Ralli Tampereella. Perjantaiaamuna pääsimme reitille nuotittamaan. Nuotitettavaa oli 150 EK-kilometriä, tosin osa pätkistä ajettiin kahteen kertaan. Nuotitettavaa jäi vajaa 100km. Totesimme, että Sm-rallit ovat ehkä liian rankkoja vanhoille miehille. Kun Historic-ralleissa nuotitetaan samaa kilometrimäärää 2 päivää, täällä se piti saada tehtyä 1 päivässä. Nuotti kuitenkin tehtiin ja kisa alkoi perjantaina iltahämärässä. Illalla ajettiin 1 EK. Ensimmäisenä huomasimme, että lisävalomme ovat aivan riittämättömät. Oli sysipimeää ja vettä tuli kuin saavista kaataen. Jouduttiin vielä odottamaan pätkälle lähtöä tunnin verran, koska pätkä oli poikki onnettomuuden takia. Ajettiin EK läpi rauhallisesti, kun ei kertakaikkiaan nähnyt mitään. Sähköongelmat alkoivat ajaessamme siirtymää huoltoparkkiin. Sulakkeita alkoi palaa sulaketaulusta hurjaa tahtia. Kaikki varasulakkeet tuli käytettyä ja loppumatka sulakkeita vaihdellen keskenään. Lauantaiaamuna pääsimme lähtemään normaalista parkkihallista yötauolta. Sammutin auton 2 EK:ta odotellessa. Eipä lähtenyt käyntiin. Onneksi saatiin työntöapua ja EK:lle. Se sujui ongelmitta, mutta edelleen varovasti. EK 3:sen alussa päätimme jättää keskeytysilmoituksen auton jälleen sammuessa itsekseeen. Joten tätä rallia ajettiin 36 km EK:ta ja 160 km siirtymää. Nyt onkin edessä sähkövikojen korjaus ja Alfan siirtäminen talliin odottelemaan jälleen jotain sopivaa kisaa. Ensvuonna ajelemme Historic-ralleja A-Ryhmän Favoritilla uudessa J2-luokassa. Ehkä käymme ajmassa jonkun ulkomaankisankin. Joten uusia juttuja odotellessa.

Ilkka´s summer has been very busy with his  company. Now he find one free weekend and he desided to partisipate to SM Pirelli rally in Tampere.
On friday Ilkka and Arto wrote base notes to about 100 SS kilometers. Also in Friday was first SS, legendary Pengonpohja. Additional lights were inadequate and, therefore, driving rain and in the dark was really difficult.
In the way to the service park, the problems started with electrical equipment.
On Saturday the samo problems continued and so Illka decided to suspend the competition.

Ilkka's sommaren har varit mycket upptagen med sitt företag. Nu är han hittar en fri helg och han bestämde attpartisipate till SM Pirelli rally i Tammerfors.
fredag ​​Ilkka och Arto skrev basnoter till ca 100 SS kilometer. Även i fredags var första SS, legendarisk Pengonpohja. Ytterligare ljus var otillräcklig och därför driver regn och i mörkret var verkligen svårt.
vägen till serviceplatsen, problemen började med elektrisk utrustning.
På lördagen fortsatte samma problem och så Illka ​​beslutade att avbryta tävlingen.


Kuvia kisasta
2014Ilkka ilmoittautui Alfalla Future asfaltti rallisprint sarjaan. Ensimmäiset kisat kaasuteltiin Karkkilassa ja Raaseporissa. Auto ei ihan oikein sopinut asfaltille, mutta muutoksia on luvassa.
Kaksiveto cupissa Ilkka on sijalla 45, pisteillä on kaikkiaan 81 kuljettajaa.

Myös rallipuolella tapahtuu. Ilkka kävi Tuohikotissa ABC-rallissa Arto Arolan kanssa. Skoda päätti lopettaa käymisen kun kisa ei vielä oikeastaan ollut edes alkanut. Nyt ongelmaa oli polttoainepuolella.

In spring Ilkka decided to take part to Future Cup tarmac serie with Alfa. Two first competition were in Karkkila and Raasepori. Alfa´s gearbox is not suitable to rallisprint competitions baut we are going to change gaer baxratios for suitable ones. In 2WD cup ilkka is placed 45, there is 81 drivers on that Cup.

Ilkka was in ABC rally in Tuohikotti near by Kouvola. That race was the shortist one, only 100 metres and troubles in Skoda´s fuel system.

Här in Finland is on aspfalt Future Cup rallysprint serie. Första två tävlingar var in Högfors och Raseborg. Efter denna tävlingar är Ilkka on 45 plats i 2WD cup. Allesammans där är 81 killar med.

In Tuohikotti närä Kouvola var ABC Rallyt. Det var mycket dåligt tävling, bara 100 meter on bensin pumppa bröt.

Kuvia kilpailusta
2014Viime syksynä Ilkka hankki Skoda Favoritin omaan talliinsa.
Halu ajamaan oli kova, jojten ilmoittautuminen Mikkelin SM-ralliin vaikka sopivaa luokkaa ei ollutkaan. Nuotteja lukemaan lähti Arto Arola,
Perjantain nuotituksessa ei ollut ongelmia ja myös kaikki muutkin asiat ennen kilpailua loksahtivat kohdalleen. Pieni tekninen ongelma oli valonvaihdin, joka temppuili. Huoltomies Weka vaihtoi sen samalla kun toinen Ilkka (Lehtonen) vaihtoi nastapyörät alle ensimmäistä ja perjantain ainoaa erikoiskoetta varten. Samalla todettiin, että poikien kypäräpuhelimet eivät toimineetkaan yhteen.
Pätkä meni miten meni kun järjestäjät pistivät melkein 15 km pätkälle neliveto mitsun minuutin perään, fiksua toimintaa.
Lauantai valkeni kostean ja pikkuisen luntakin oli satanut. Hyvillä mielin etsimään sopivaa välijohtoa puhelimiin sillä välin kun taas vaihdettiin nastat alle.
Pari ekaa pätkää meni kohtuullisen hyvin ja vauhtiakin alkoi olla. Päivän kolmas EK oli sitten se kompastuskivi. Skoda sammui kuin saunalyhty ja kisa oli siinä. Kaikenlaisten spekulointien jälkeen lähdettiin kotimatkalle.
Nyt onkin sitten edessä selvittää mikä sen sammumisen aiheuttaa. No se onkin kokonaa eri juttu.

Kuvia Mikkelistä. Kameran takana reissumies.info
Skoda Favorit 136 L
2013 Rallia kartanlukijana
Rallies as co-driver
Rallyt co-driver
-------------------------------------------
Alfa Romeo Alfetta GTV Gr 2:lla toukokuussa Nurmijärvi rallisprintissä VIP-kuljettajana
With Alfa Ilkka was as VIP driver in Nurmijarvi rallisprint
Ilkka körde VIP bilen i Nurmijarvi rallysprint
-----------------------------------------

Ensimmäinen kilpailu kuljettana sitten vuoden 2009. Nyt autona legendaarinen Skoda Favorit (ex Hakkarainen, Tarvainen, Manninen, Orpana, V Lehtonen)
The first competition as driver since 2009. The Car was legendary Skoda Favorit
(ex Hakkarainen, Tarvainen, Manninen, Orpana, V Lehtonen)
Den första tävlingen som en förare sedan till år 2009. Nu med en legendarisk bil på Skoda Favorit (ex Hakkarainen, Tarvainen, Manninen, Orpana, V Lehtonen)
----------------------------------------
Kilpailukausi jatkui Alfalla Orimattilassa Retatec rallissa 31.8.2013. Kyseessä oli siis Alfan ensimmäinen kilpailu ihan tosi toimissa.
Competition season continued with Alfa in Orimattila Retatec Rally 31.8.2013. It was, therefore, Alfa's first competition like in action.

Tävlings säsongen fortsatte med Alfa i Orimattila Retatec Rally 31.8.2013. Det var Alfas första tävling som i handling.

Ilkka etuautotehtävässä Laihian SM-rallisprintissä.
Ilkka drove 00 - Car in Laihia Finnish championship rallysprint competition
Ilkka körde 00 bilen i Finska mästerskap tävlingen i rallysprint in Laihia
Skoda Favorit 136 L




 Alfa Romeo Alfetta
2012 Rallia kartanlukijana
Rallies as co-driver
Rallyt co-driver

Valmistumassa Alfa Romeo Alfetta GTV Gr 2
New car is allmost ready
Nya bilen är nästän färdig
2011 Rallia kartanlukijana
Rallies as co-driver
Rallyt co-driver
2010 Rallia kartanlukijana
Rallies as co-driver
Rallyt co-driver
2009 Historic EM-ralleja
Historic EC-rallies
historiska EM rallyn 

- Sardinia Rally (lk 1)
- San Remo Rally (lk 1)
- Lahti Historic (lk 5)
- Elba Rally (lk 5)
- Rally Legend San  Marino (lk 1)
Lancia Fulvia 1,3S Rallye
2008 Historic EM-ralleja
Historic EC-rallies
historiska EM rallyn 

-San Remo Rallye (lk 2)
- Vltava Rally (lk 1 ja kategoria 1)
- Ypres Rally (lk 5)
- Lahti Historic (lk 5)
Lancia Fulvia 1,3S Rallye
2007 Historic EM-ralleja
Historic EC-rallies
historiska EM rallyn 

- San Remo Rallye (lk 1)
- Vltava Rally (lk 1)
- Lahti Historic (keskeytys)
- Rally Legend San Marino (keskeytys)
Lancia Fulvia 1,3S Rallye
2006 Rallia SM-sarjassa, 1400-trophy. Ensimmäinen KV ralli Historic Vltava Rallye (keskeytys)
Rallies in Finnish cahampionship serie, First international rally, historic Vltava rally (retired)
Rallyt i finsk championship serie, Den första internationella Historic rally, Historic Vltava Rally (avbrut)
Suzuki Swift GTi
Skoda 1000 MBG
2005 Rallia SM-sarjassa, 1400-trophy
Rallies in Finnish cahampionship serie, 1400 trophy
Rallyt i finsk championship serie, 1400 trophy
Suzuki Swift GTi
2004 Rallia SM-sarjassa, sijoitus 8.
Rallies in Finnish cahampionship serie, 8th serie
Rallyt i finsk championship serie, åttonde plats i serien.
Ford Escort 2000 RS Gr A
2003 Rallia SM-sarjassa, sijoitus 6.
Rallies in Finnish cahampionship serie, 6th in serie
Rallyt i finsk championship serie, 6:e plats i serien.
Ford Escort 2000 RS Gr A
2002 Rallia SM-sarjassa, sarjassa 8.
Rallies in Finnish cahampionship serie, 8th in serie
Rallyt i finsk championship serie, åttonde plats i serien.
Ford Escort 2000 RS Gr A
2001 Rallia SM-sarjassa, ei pisteitä
Rallies in Finnish cahampionship series, no points.
Rallyt i finsk championship serie, inka poengar
Ford Escort 2000 RS Gr A
Opel Astra GSi Gr A
2000 Rallia ja rallisprinttiä, ensimmäiset SM-kilpailut
Rallies and rally sprints, first competition in Finnish rally championchip.
Rallyt och rallysprinter, den första tävlingen i finsk rally championship.
Ford Escort 2000 RS Gr N
1999 Rallisprinttejä ja ratakisoja. Rata Cupissa 6. Myös ralleissa kartturina
Rally sprints and trackraces. Sixth in track race cup in Finland. Also some rallies as co-driver.
Rallysprints and bantavlingar. Sexan i Cup. Rallyt co-driver
Toyota Corolla 1600 GT
1998 Ralleja ja rallisprinttejä
Rallys and rally sprints
Rallies och rallysprinter
Lada Samara 1600
Skoda Favorit Gr N ja A
Ford Escort RS 2000
Toyota Starlet
1997 Ralleja ja rallisprinttejä. Ratakisoja. Skoda Trophyssä 6.
Rallies and rally sprints. Track races. 6. placement in Skoda Trophy
Rallys och rallysprints. Asfalt races. Sexan i Skoda trophy
Skoda Favorit Gr N ja A
1996 Rallisprinttejä, useita sijoituksia kolmen joukossa
Rally sprint competitions, often in top 3.
Rallysprinter, ofta i top 3.
Ford Escort 1600
1995 Rallisprinttejä, kansallisia kisoja, useita luokkasijoituksia 3:n joukkoon
Rally sprint competitions, national competitions, often in top 3.
Ryllysprinter, nationella tävlingar, ofta i top 3.
Simca Rallye 2
1989 - 1994 Karting luokat C ja A. Kerhokisoja ja joitakin SM-kisoja ja kansallisia kilpailuja.
Karting classes C and A. The club races and some of the Finnish Championship races, and national competitions.
Karting klass C och A. Klubb tävlingar och några av de FM-lopp och nationella tävlingar.
1988 Karting Formula 250
Karting Formula 250
Karting Formula 250
1987 Karting (Formula C) kansallisia kisoja. Formula 250 (SM-kisoja)
Karting (Formula C) National Championships. Formula 250 (Finnish Championship races)
Karting (Formel C) National Championships. Formel 250 (finska EM-lopp)
1986 Karting (Formula C), KV kisoja ympäri Eurooppaa, MM-kisat Italian Ramonassa
Karting (Formula C), international competitions across Europe, the World Cup in Italy
Karting (formel C), internationella tävlingar i Europa, World Cup i Italien
1985 Karting (Formula C), KV kisoja ympäri Eurooppaa, MM-kisat Ranskassa
Karting (Formula C), international competitions across Europe, the World Cup in France
Karting (formel C), internationella tävlingar i Europa, World Cup i Frankrike
1984 Karting (F Nordig)
Kart (F Nordig)
Kart (F Nordig)
1983 Karting (F Nordig), 2 rallia ja Formula Vee kokeilua
Kart (F Nordig), two rallies and Formula Vee experiment
Karting (F Nordig), 2 rally och Formel Vee experiment
1982 Juniori ralleja
Junior races
Junior rallies
Ford Escort 1300 GT
Ford Escort RS 2000
Lada 1300 Gr2
1981 Ensimmäinen ralli(Espoo ralli, juniori CUP, luokassa 7.), joitakin muita ralleja.
The first rally (rally Espoo, Junior Cup, Class 7), some of the other races.
Den första Rally (Rally Esbo, Junior Cup, klass 7), några av de andra raserna.
Mazda 1300
Ford Escort 1300 GT
1980 ST-ajoa + kerhon mestaruuskisoja (maastoajoja)
The navigation and precision runs + club championships (cross-country runs)
De navigering och precision körningar + klubb mästerskap (längd-körningar)
Lada 1500 S
Mazda 1300
1979
Karting (lk C), SM 8. sija
Karting (class C), eight in Finnish Championship
Karting (klass c), Finsk EM 8 ställe
1978 Karting (lk C), mm. maaottelu Suomi - Viro - Latvia
Kart (class C), for example. Match between Finland - Estonia - Latvia
Karting (Klass C), till exempel landskampen mellan Finland - Estland - Lettland

1977 Ensimmäinen autokilpailu, karting (lk G)
The first car race, karting (Class G)
Den första bil ras, karting (klass G)

1976 Ensimmäinen karting auto (lk G), Harjoittelua ja kerhokilpailuja.
The first karting car (class G), Training and club competitions
Den första karting bilen,
utbildning och klubb tävlingar
Karting

Sivu päivitetty 28.02.2014